ŞİKAYET HATTIMIZ 444 5 300

ŞİKAYET HATTI : 444 5 300

Ayrıca aşağıda bulunan form ile şikayetinizi mail yoluyla iletebilirsiniz.
Şikayet için mail adresimiz : satisdestek@odabasi.com.tr

Satış Sonrası Hizmetler

ODABAŞI Müşteri memnuniyetini kaliteden ödün vermeden karşılamayı, Satış sonrası servis ile müşteriye güven vermeyi kalite politikası olarak benimsemiştir. Firmamız bünyesinde Servis bölümü olarak kurulu olan, Yurt içine ve Yurt dışına servis hizmeti veren tam donanımlı uzman kadromuz; sorunları vaktinde çözebilmek için müşterilerimizin hizmetindedir.


Yetkili Servislerimiz

Servis hizmetlerinden yararlanmak için 2 gün önceden servis hizmetlerinden randevu alınız.

  • Servis Müdürü: Musa Ceylan
  • İletişim Numarası: 0549 412 77 21 - 7/24 Destek Hattı

Servis hizmetlerinden yararlanmak için 2 gün önceden servis hizmetlerinden randevu alınız.

  • Beton Pompası Servis Müdürü: Yunus Andan
  • İletişim Numarası: 0538 692 50 40 - 7/24 Destek Hattı

Servis hizmetlerinden yararlanmak için 2 gün önceden servis hizmetlerinden randevu alınız.

  • Kule Vinç Servis Müdürü: Erhan Savcı
  • İletişim Numarası: 0536 388 8869 - 7/24 Destek Hattı